Poradna Protherm TIGER 12 KTZ

Autor: | Vloženo: 17.04.2012 000 20:54 | Témata: Poradna Protherm TIGER 12 KTZ

Dobrý den,rád bych se zeptal na poruchu F4 stále nám vyskakuje a vždy po příjezdu technika je vše v pořádku,můžete mi prosím poradit o jakou chybu jde

  • Markéta Tůmová

    Markéta Tůmová

    17. dubna 2012

    Pokud máte v verzi 17 (jak předpokládám), jedná se o poruchu snímače TV. Odstranění této poruchy svěřte autorizovanému servisu.

    Přeji Vám pěkný den
    Ing. Pavel Pařil
    www.iexpos.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • 18. dubna 2012 - Oficiální zástupce obchodu GAS.cz

    Dobrý den,
    nejsem autorizovaný servis značky Protherm, ale:
    dle mého názoru může být špatně vyspádovaný odvod spalin a z něj se vrací kondenzát do kotle, což je nepřípustné - kotel skočí do chyby. V tomto případě je nutné do odtahu spalin těsně za kotel instalovat "sběrač kondenzátu". Pokud je to skutečná příčina hlášky F4, měl Vás na to servis upozornit a případně navrhnout řešení.
    Sběrač kondenzátu - Viz.: http://www.gas.cz...

    2.varianta je pozvat jiného servisního technika.

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne

    Daniel Coufal
    GAS-TM s.r.o.
    http://www.gas.cz/
    Vaše centrum varné a topné techniky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.