Zde se nacházíte:Heureka.cz » Dílna, stavba, zahrada » Topení a ohřev vody » Topení » Kotle » Protherm TIGER 12 KTZ » Poradna » Otázka
Poradna Protherm TIGER 12 KTZ
Autor:
|
Vloženo: 17.04.2012 000 20:54
|
Témata: Poradna Protherm TIGER 12 KTZ
Dobrý den,rád bych se zeptal na poruchu F4 stále nám vyskakuje a vždy po příjezdu technika je vše v pořádku,můžete mi prosím poradit o jakou chybu jde
-
17. dubna 2012
Pokud máte v verzi 17 (jak předpokládám), jedná se o poruchu snímače TV. Odstranění této poruchy svěřte autorizovanému servisu.
Přeji Vám pěkný den
Ing. Pavel Pařil
www.iexpos.cz
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (5)
- Ne
-
18. dubna 2012 -
Oficiální zástupce obchodu GAS.cz
Dobrý den,
nejsem autorizovaný servis značky Protherm, ale:
dle mého názoru může být špatně vyspádovaný odvod spalin a z něj se vrací kondenzát do kotle, což je nepřípustné - kotel skočí do chyby. V tomto případě je nutné do odtahu spalin těsně za kotel instalovat "sběrač kondenzátu". Pokud je to skutečná příčina hlášky F4, měl Vás na to servis upozornit a případně navrhnout řešení.
Sběrač kondenzátu - Viz.: http://www.gas.cz...
2.varianta je pozvat jiného servisního technika.
S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne
Daniel Coufal
GAS-TM s.r.o.
http://www.gas.cz/
Vaše centrum varné a topné techniky
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (5)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.